'Nee. Het was geen strike van op de bowlingbaan.' - Reisverslag uit Surbiton, Verenigd Koninkrijk van Ellis Mos - WaarBenJij.nu 'Nee. Het was geen strike van op de bowlingbaan.' - Reisverslag uit Surbiton, Verenigd Koninkrijk van Ellis Mos - WaarBenJij.nu

'Nee. Het was geen strike van op de bowlingbaan.'

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

07 Februari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Surbiton


'Are you on your own here dear?'

'YES, I AM' zei ik terug met ietwat teveel enthousiasme en een té luide stem.
De lieve man nam me nog eens van top tot teen in zich op en moest toen lachen (ter notificatie: het zweet stond op m'n voorhoofd, ik was 2!! koffers aan het sjouwen van in totaal 35 kilo en ik wuifde met mijn armen alsof ik echt hopeloos de weg kwijt was (dat was ik ook!)). Dus. Ik snapte dat die lachte en besloot het hem niet kwalijk te nemen.

'Allright, I will help you lovely, but don't frown with your eyebrows, it doesn't suit you'. Hij vertelde me dat er een strike 'aan de hand was'. Het enige wat toen heel even door mijn hoofd flitste was een bowlingbaan, een juichende ik en dat zegmaar alle kegels omgegooid waren. Nee. Denk na. Dit kon sowieso niet. Hij heeft het niet over de bowlingbaan.

Nee. Een staking dus. Heb ik weer, de moed zakte in mijn schoenen en ik graaide ondertussen in 1 van mijn koffers op zoek naar iets waarmee ik mijn voorhoofd mee af kon deppen. Iets met de X26 bus naar Kingston en hij was 'not running'. Ik besloot even rustig ergens een plek te gaan zoeken waar ik kon zitten tot de lieve man wuivend en schreeuwen aan kwam rennen: 'GIRL, THE BUS IS RUNNING, YOU HAVE TO RUN NOW! IT IS OUTSIDE! THE X26 BUS IS OUTSIDE NOW!!!' 'Shit.' dacht ik.

1.5 uur later kwam ik aan bij de 75 Villiers Avenue in Surbiton. Een meeeeeeega leuk huisje met 6 andere huisgenootjes. Een zuid afrikaan, een chinees, een zweeds meisje, een nederlands meisje en twee real time engelsen. Ik heb inmiddels met iedereen gekletst en mijn stroopwafels vielen goed in de smaak.

's Middags met mijn Engelse huisgenootje Jordan de stad in geweest, een engelse simkaart gekocht en alles voor in mijn leuke nieuwe kamertje.

Ik voel me hier eigenlijk al gelijk thuis. Mijn housemates zijn super aardig, dat is echt heeeeeeel fijn.

Zo eng is alleen op avontuur helemaal niet!!

Cheers!


Mijn adres:
75 Villiers Avenue
Surbiton, Surrey, KT5 8BE
United Kingdom

  • 07 Februari 2015 - 16:59

    Eline:

    hi schatje! Wat leuk om te lezen :-)!! Fijn weekend en nu al zin om je volgende verhaal te lezen!!

  • 07 Februari 2015 - 18:13

    Astrid:

    Heel leuk om te lezen Ellie, zie het al helemaal voor me! Liefs en geniet!

  • 08 Februari 2015 - 12:10

    Céril:

    Een heerlijk verslag El! Zie uit naar het volgende verslag! xxx

  • 08 Februari 2015 - 15:44

    Johan Verveer:

    Haha geweldig om te lezen!! Veel plezier daar! X

  • 12 Februari 2015 - 20:36

    Rian:

    Dit is echt Ellis, ten voeten uit. Heeeeerlijk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Surbiton

Ellis

Actief sinds 09 Jan. 2015
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 2302

Voorgaande reizen:

05 Februari 2015 - 31 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: